Szykowna bardotka

Beżowa bardotka, która jest tak często poszukiwana przez niemal wszystkie przyszłe panny młode, to temat bardzo rozległy i niełatwy. Dlatego postanowiłam recenzować dla Was każdy napotkany przeze mnie egzemplarz !;) Dziś macie okazję przyjrzeć się z bliska bardotce marki Jolidon z przepięknej kolekcji French Affair.

JOLIDON - balconette 1987

  • konstrukcja - S1987 to usztywniona balkonetka typu push-up z średnio wysokim mostkiem o wysokości 6 cm. Określiłabym ją również jako bardotka, ale w przeciwieństwie do większości bardotek, model ten nie posiada silikonowych paseczków wszytych w obwód. Miseczki są termicznie formowane, z wbudowanymi na stałe gąbkami, obszyte na zewnątrz tkaniną w kolorze pudrowego beżu. Ozdobione koronką i marszczoną, elastyczną, delikatną tkaniną, która stanowi też podstawę, w którą wszyte są miseczki, dodatkowo wzmocnioną warstwą mocnej siateczki. Za fiszbinami bocznymi obwód wykonany jest z elastycznego, delikatnego materiału, który jest wykorzystany w podstawie. Haftka zapięcia obwodu 3-stopniowa na 2 rzędy haftek. Ramiączka cienkie, odpinane, regulowane na całości.


  • rozmiarówka - recenzowany przeze mnie biustonosz to rozmiar 75B, więc ciężko mi się będzie odnieść do rozmiarówki, nosząc na co dzień 65D. Obwód w spoczynku 67 cm, a po maksymalnym naciągnięciu 85 cm. Model ten występuje u producenta w niewielu rozmiarach, bo w obwodach 70-85, z miseczkami B i C.

  •  modelowanie - jak dla mnie, to duży minus tej balkonetki. Szpiczasty profil może i nadaje sylwetce lekkości, ale w przypadku moich małych piersi, znacznie lepiej prezentowałby się kształt zaokrąglony. Wiadomo, gusta są różne, więc jeśli któraś z Was marzy o efekcie "dzióbka" , to ten model będzie w sam raz dla niej. Pod warunkiem jednak, że załapie się w ograniczoną rozmiarówkę. 

  •  stylistyka - w tej kategorii jolidonowska balkonetka ma ode mnie wysokie noty. Plus za szykowny materiał w kolorze pudrowego beżu, ozdobne marszczenia, kontrastowe zestawienie cieplejszego beżu koronki z chłodnym odcieniem miseczek i połyskujące kryształki Swarovskiego na mostku. Czyż nie jest wytworny? A może wolicie skromniejsze modele?


Komentarze

  1. Jeju, jak ja bardo chcę go w swoim rozmiarze :( trzeci raz go widzę i dalej tak samo pożądam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wiele modeli pożądam, tylko niestety powinni popracować nad rozmiarówką...Miseczki B i C to stanowczo za mało!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Miękka balkonetka w hafty

Bazowy biustonosz top

Biustonosz koktajlowy