Bielizna erotyczna - Zalotna koszulka babydoll

W dzisiejszym wpisie odchodzę na chwilę od tematu biustonoszy i sprawdzam seksowną bieliznę nocną. Może się wydawać, ze w moim przypadku nie powinno być problemu z wyborem rozmiaru, biorę w ciemno S i jest ok. Problem w tym, że jestem miłośniczką dobrze dopasowanej bielizny, więc nawet koszulki mają się przyzwoicie układać, a ich krój powinien być odpowiedni dla mojej sylwetki. Przecież to oczywiste, że w zależności od stopnia zadowolenia z bielizny nocnej i jej dopasowania,w dużej mierze zależy nasze samopoczucie, pewność siebie i seksapil. Dlatego kupując bieliznę nocną, nie śpieszcie się z decyzją, spróbujcie zmierzyć różne fasony, nawet te, na które nigdy byście się nie odważyły ;) A jeżeli szkoda Wam czasu albo nie macie możliwości, to sprawdźcie jak na moim 65D prezentuje się zalotna Coronilla.

 LIVCO CORSETTI - Coronilla - s/m

  • konstrukcja - Coronilla jest halką typu babydoll, która oznacza krótką kobiecą koszulę nocną, na ogół o kroju w kształcie litery A, często przezroczystą i ozdobioną koronkami. Recenzowany przeze mnie model ma formę dopasowanego, koronkowego półgorsetu połączonego z rozkloszowanym, zwiewnym dołem. Miseczki są miękkie, koronkowe, wszyte w podstawę z koronki, z jednym pionowym cięciem. Brzeg misek wzdłuż linii dekoltu ozdobiony jest dodatkowym, kwiatowym pasem koronki. Dół półgorsetu zakończony jest  gumą obszytą koronkową falbanką. Rozkloszowana część halki uszyta z przezroczystej tkaniny w drobne kropeczki, obszyta u dołu koronkową taśmą. Ramiączka są z cienkiej gumy, regulowane na całej długości. 


  • rozmiarówka - LivCo Corsetti ma rozmiarówkę bardzo ujednoliconą: S/M, L/XL. Niektóre modele występują w rozmiarach S-XL, ale niestety jest ich niewiele. Ponadto trafi się czasem jakieś 2XL, a nawet 3XL. Model, który recenzuję, jest w rozmiarze S/M, ale muszę przyznać, że dzięki gumie w obwodzie jest całkiem przyzwoicie, jak na mój obwód 72 pod biustem. Trochę gorzej wygląda sprawa z miseczkami. Na mniejszej piersi trochę się marszczy koronka, co od razu dyskwalifikuje Coronillę. Jak dla mnie, półgorset mógłby być uszyty z bardziej elastycznej koronki, która potrafiłaby się dopasować do każdego rozmiaru i kształtu biustu. Atutem recenzowanej babydoll jest różowa wstążka przyszyta na plecach do półgorsetu, którą można dodatkowo się ścisnąć w obwodzie. Jak dla mnie, i pewnie wielu z Was, to duży plus. Coronilla występuje w katalogu w rozmiarach S/M oraz L/XL.
  • modelowanie - co można powiedzieć o modelowaniu w bieliźnie erotycznej? Chyba nie za wiele ;) Tutaj liczy się bardziej fason, który należy odpowiednio dobrać do swojej budowy ciała. Ja, z racji swojego brzuszka po ciąży, dobrze czuje się w takich rozkloszowanych halkach, które maskują mi to co trzeba. Mój mały biust lubi z kolei jak coś się "dzieje" na miseczkach: duże wzory, hafty, marszczenia, falbanki, koronki, które zawsze optycznie go powiększą. Stąd też mój wybór padł na komplet Coronilla, aczkolwiek do ideału jej trochę brakuje.
  • stylistyka - obok fasonu, to właśnie stylistyka zdecydowała, że wybrałam ten model. Czarna koronkowa bielizna to klasyk, ale trochę mnie już nudzi. Tutaj pierwszą rolę zdecydowanie odgrywają intensywnie różowe kokardki doszyte na środku półgorsetu. Ciekawie prezentuje się również tył halki, który ozdabia różowa wstążka opadająca zmysłowo na pośladki. Połączenie czarnej kwiecistej koronki z przezroczystym materiałem w kropeczki też jest według mnie strzałem w dziesiątkę. Do tego koronkowe wykończenia i mamy piękną koszulkę. 

  •  do kompletu - do halki w stylu babydoll są dołączone w komplecie stringi. I to nie takie najzwyklejsze 3 sznurki jakie są najczęściej dołączane do koszulek, ale fikuśne w kropeczki, idealnie dopasowane do stylistyki halki. ( na zdjęciu mam na sobie inne stringi )
A Wy w jakich fasonach bielizny erotycznej czujecie się dobrze?

Komentarze

  1. Nie jest mi po drodze z Livią zupełnie i przestałam mieć ochotę testować ich produkty (gorset z ceraty i erotyczne body na ośmiolatkę? Dziękuję, postoję), ale jak widać miałaś więcej farta :D kokardki faktycznie urocze, chyba zaczynam lubić róż.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz:) Elegancka bielizna to też domena sklepu internetowego https://www.fashion4.pl Warto sobie tu zajrzeć

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Miękka balkonetka w hafty

Bazowy biustonosz top

Beżuś w haftowane kwiaty