Zalotny plusz


O polskiej firmie Mitas Design nie słyszałam wcześniej, dopóki nie poleciła mi ją siostra ( fajnie mieć starsze siostry :) Teraz obie jesteśmy jej miłośniczkami i niecierpliwie wyczekujemy sezonowych nowości. Ofertę Mitas Design stanowi przede wszystkim czarna bielizna, komfortowa, a przy tym zmysłowa, wykonana z subtelnych koronek oraz transparentnych, siateczkowych materiałów. Piękne braletki, dopracowane w każdym calu, o oryginalnym dizajnie kuszą właścicielki małego biustu nie tylko wyglądem, ale również szerszą rozmiarówką niż standardowe s-xl. Z wielką przyjemnością przedstawiam Wam braletkę w rozmiarze 65D !

MITAS DESIGN - Biustonosz Flirtatious 65D

  • konstrukcja - Flirtatious to braletka, czyli miękki biustonosz, bez usztywnienia i fiszbin. Najczęściej składa się on z miękkich trójkątnych miseczek i paska obwodu ( o ramiączkach chyba nie trzeba wspominać ?;) Recenzowany model jest jednak bardziej dopracowany pod względem konstrukcyjnym. Jego miseczki są miękkie, z jednym pionowym szwem, wykonane z beżowej siateczki z kontrastowym, czarnym, pluszowym nadrukiem. Ramiączka regulowane w całości, o szerokości 1 cm, wykończone ozdobną nitką, przyszyte do misek na stałe, z kolei na plecach odpinane, z możliwością przepięcia na krzyż. Haftka zapięcia obwodu 3 stopniowa na 2 rzędy haftek. Brzegi misek są obszyte z jednej strony przezroczystą taśmą z dwóch warstw siateczki, a z drugiej elastyczną gumą. Miseczki wszyte są dodatkowo w podstawę, wykonaną z tego samego materiału co miski, która za fiszbinami bocznymi przechodzi w obwód z czarnej siateczki. Co więcej, obwód wykończony jest czarną, mało rozciągliwą gumą, dzięki czemu jest bardzo ścisły i stabilny.  Wydaje mi się nawet, że z czystym sumieniem mogłam wziąć obwód 70, a mój biust i tak czułby się dobrze podtrzymany. Jednak nie oszukujmy się, ja mam biust niewielki, dlatego guma w obwodzie wystarczy, ale w większych rozmiarach konstrukcja ta z pewnością nie dałaby rady z podniesieniem biustu. Doskonale wie o tym projektantka, stąd ograniczona rozmiarówka, która uwzględnia tylko biusty małe i średnie.
  •  rozmiarówka - Mitas Design, ku mojej wielkiej radości, wszystkie biustonosze, również braletki, oferuje w rozmiarach uwzględniających obwód i miskę, a nie w konfekcyjnych s-xl. Co prawda, miękkie braletki występują tylko do miseczki E, ale jak wspomniałam, ma to swoje uzasadnienie, ponieważ duży biust nie miałby w nich solidnego podparcia. Flirtatious można zakupić w następujących rozmiarach: 65C-E, 70B-D, 75A-C, 80B. Ponadto, firma uwzględnia indywidualne potrzeby swoich klientek i szyje, a nawet dokonuje niewielkich przeróbek na ich prośbę. Wspominałam wcześniej, że obwód 65 jest naprawdę ciasny, co zresztą widać na zdjęciu. Z reguły noszę bardzo dopasowane obwody, ale nie powoduje to u mnie dyskomfortu. W tym modelu jest jednak inaczej. Po dłuższym użytkowaniu, czuję, że muszę go zdjąć, bo zaczyna mnie dusić. To z pewnością zasługa mało rozciągliwej gumy w obwodzie. Teraz trochę żałuję, że nie wzięłam większego obwodu, bo nosiłabym go pewnie częściej, a tak jest na wyjątkowe okazje.



  • modelowanie - dobrze dopasowana miękka braletka potrafi podkreślić ładnie biust, pod warunkiem, że jest to dobra konstrukcja. Pamiętam jak kiedyś mierzyłam klasyczne braletki, z samymi trójkątnymi miskami i w rozmiarach, które ciężko dopasować - s za małe, m za duże. Nie dość, że były niewymiarowe, to jeszcze spłaszczały mi moje i tak niewielkie piersi. Zniechęciłam się wtedy do miękkich biustonoszy, ale uparcie szukałam firmy, która uwzględni szerszą rozmiarówkę. No i udało się! Flirtatious pod tym względem jest lepszy, chociaż i tak wydaje mi się, że mógłby lepiej podnosić, ale nie taka jego rola jednak. Mimo to, biust jest dobrze podtrzymany i wygląda naturalnie.

  • stylistyka - Flirtatious zwraca na siebie uwagę kontrastową kolorystyką i niebanalnym wzorem. Czarne wykończenia w postaci gumy w obwodzie, ramiączek oraz taśmy wzdłuż linii dekoltu, podkreślają efekt kontrastu. Pluszowy czarny nadruk na jasnej siateczce jest miękki i przyjemny w dotyku, dzięki czemu aż chce się do niego przytulać! Czy to nie lepsza alternatywa dla grubych, sztywnych push-upów ściskających nasze piersi? Jak dla mnie tak :) Jedyne, czego mogłabym się przyczepić, to metalowe kółeczka, które łączą ramiączka z miską i są akurat na wysokości moich kości, co trochę mi przeszkadza. Ale może jestem odosobnionym przypadkiem. Daję jednak firmie szansę, bo mierzyłam jeszcze inne modele i wszystkie były piękne i leżały przyzwoicie. Nie wiem tylko, jakby się sprawowały na dłuższą metę. Jestem pewna, że jeszcze jakiś sofcik od Mitas Design będzie tu recenzowany. Może następnym razem z fiszbinami?
  
A Wy jakie preferujecie biustonosze? Raczej miękkie, czy usztywniane? I czy podobnie jak ja, uważacie,że mamy na rynku za małą ofertę miękkich biustonoszy na mały biust?

Komentarze

  1. Uwielbiam takie wypukłe wzory, pięknie się prezentuje. w ogóle uwielbiam aksamit, aksamitny stanik to jedno z moich marzeń, a jak dotąd spotykam tylko braletki w rozmiarach ubraniowych. Mam nadzieję, że w końcu znajdę.
    Moim zdaniem spokojnie można pociągnąć rozmiarówkę jeszcze troszkę w górę. Bo umówmy się, chyba żadna dziewczyna nie zakłada braletki z oczekiwaniem, że będzie miała na klacie dwie kule. A jeśli zakłada, to cóż, ktoś powinien ją uświadomić :P Ale mówiąc już zupełnie serio, mnie absolutnie nie przeszkadza kształt bliższy naturalnemu, a naprawdę nie potrzebuję fiszbinów do tego, żeby czuć się komfortowo i się sobie podobać, więc z mojej perspektywy rozmiarów ciut za mało ;) I będę robić wszystko, żeby przekonywać świat, że Gigantyczne G na metce nie jest przeszkodą :D Ale skoro tak jak pisałaś, marka jest otwarta na takie małe wyzwania, to będę myśleć o tym intensywnie, bo te ich bezfiszbinowe modele bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że te dwie kule na klacie ubrane w braletkę i prezentowane w katalogach, często są powodem zaniżonej samooceny u dziewczyn, dlatego uświadamianie może nie przynieść skutków. Z tego powodu m.in. w końcu i ja postanowiłam wrzucać zdjęcia biustów naturalnych i bez retuszu. Bardzo się ciesze, że Ty tez masz podobne podejście do tematu:) A w kwestii większych rozmiarów, pisz śmiało do producenta, na pewno zaproponuje jakieś dobre rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Miękka balkonetka w hafty

Bazowy biustonosz top

Beżuś w haftowane kwiaty