Nowoczesny buduar

W Nowym Roku chciałam Was powitać czymś naprawdę wystrzałowym, stąd też dzisiejsza recenzja dotyczy biustonosza bardzo ozdobnego i seksownego. Stanik ten, jako jeden z nielicznych przykuł moją uwagę na stoisku firmowym Avy na jesiennym Salonie Bielizny w Łodzi i pochodzi z najnowszej kolekcji Wiosna - Lato. Dzisiaj mam przyjemność przybliżyć Wam ten wyjątkowo nie nudny paseczkowiec i podzielić się moją opinią.

AVA - 1750 Secret Kisses Push Up

  • konstrukcja - to połączenie klasycznego push-upa z ozdobną koszulką i paseczkami na dekolcie. Miseczki usztywnione fiszbinami, uszyte są z gładkiej dzianiny i wzmocnione pianką. Posiadają kieszonki na wkładki, którymi można skorygować asymetrię biustu lub dodać objętości piersiom. Wysokość mostka - 5cm. Miski wszyte są w podstawę wykonaną z mocnego, nierozciągliwego materiału, który za fiszbinami bocznymi przechodzi w drobną siateczkę. Druty okalające miseczki są dość wąskie, ale bardzo elastyczne, co nie omieszkałam przetestować rozciągając je co nieco ;) Ramiączka szerokie na 1cm, regulowane na całej długości. Haftka zapięcia obwodu 3-stopniowa na 1 rząd haftek. Ozdobna koszulka została doszyta do biustonosza w miejscu fiszbin bocznych i połączona jest z ramiączkami za pomocą regulowanych, elastycznych pasków.

  •  rozmiarówka - tutaj, wielkie zaskoczenie i cudowna informacja dla wszystkich z Was o bardzo drobnej sylwetce -  pojawiły się obwody 60 i na dodatek są dostępne we wszystkich push-upach z nowej kolekcji! Secret Kisses w wersji dla mniejszych i średnich biustów występuje w rozmiarach: 60C-H, 65B-H, 70A-G, 75A-F, 80B-E, 85B-D, 90B-C. Recenzowany przeze mnie biustonosz to rozmiar 65D i jest raczej standardowy, chociaż obwód należy do tych ciaśniejszych. W spoczynku ma on długość 63cm, a po mocnym rozciągnięciu 75cm. Przy moich 71cm pod biustem, po całym dniu noszenia, zaczynam go naprawdę odczuwać na żebrach, dlatego coraz bardziej korci mnie, żeby czasami wypróbować jakiś rozmiar 70C :) Wielkość miseczki typowa jak w push-upach w Avie, mogę kupować w ciemno i wiem, że będzie dobra.
  • modelowanie - biustonosz zbiera biust do środka, delikatnie unosi i zaokrągla. Taki efekt mało wulgarnego push-upa jak najbardziej mi odpowiada, ponieważ można go zakładać na co dzień, chociaż najlepiej prezentuje się przy dużych dekoltach.

  •  stylistyka - mimo, że paski już zdecydowanie mi się opatrzyły, to w połączeniu z koronkowym topem i niewielką biżuteryjną ozdobą, zyskują świeżość i pazura. Ten pełen szyku, nietuzinkowy biustonosz może być ciekawym elementem stylizacji i śmiało może zastąpić biżuterię


  •  do kompletu - ciekawe figi z paskiem, który oplata biodra, a dzięki regulacji nie wrzyna się w ciało. Figi uszyte są z przyjemnych, niedrapiących materiałów, a wkładka wewnątrz z bawełny. Tył prześwitujący i wykończony bez gumek na brzegach, dzięki czemu nie odznaczają się pod ubraniem.Wysokość poniżej pępka.



 Czy Secret Kisses urzekło Was tak samo jak mnie? Czy może jest coś, co chętnie byście w nim zmieniły?


Komentarze

  1. Zmieniłabym majtki na wyższe :-D Mam wersję miękką i bardzo mi się podoba. Mam nadzieję, że też będę miała okazję obszernie się o nim rozpisać :-) Dzięki za kolejną świetną recenzję. Drobniejszym sylwetkom na pewno się przyda (60C! bardzo rzadki na rynku a potrzebny rozmiar).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za kolejną opinię. Ciekawa jestem, czy jest dużo więcej fanek majtek z wyższym stanem:D A miękki model, z tego co widziałam, leży na Tobie świetnie!

      Usuń
  2. Super wygląda! Ja ostatnio kupiłam sporo staników sportowych i teraz przyszedł czas na coś sexi. Trochę poszukałam i znalazłam damskie body z takiej a la siateczki. Lubisz chodzić w takich rzeczach? :) myślę, że ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiałam się nad tym modele ale ostatecznie wybrałam coś innego z bielizny marki Ava - Bielizna damska Ava Lingerie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Bazowy biustonosz top

Miękka balkonetka w hafty

Beżuś w haftowane kwiaty