Seksowny króliczek

Przy okazji dzisiejszego wpisu, naszła mnie refleksja, czy kobiety z małym biustem faktycznie wolą biustonosze typu push-up, które powiększają piersi. A może nie mają zbyt dużego wyboru i nie wiedzą, że dobrze uszyty miękki biustonosz nie musi spłaszczać im biustu, a wręcz może fajnie podkreślić ich naturalne kształty. Czasem naprawdę przyjemnie jest założyć miękki, koronkowy biustonosz i zobaczyć, że nasze piersi mogą wyglądać pięknie bez ulepszaczy ;) Z takiego założenia wychodzi również twórczyni marki White Rvbbit, Katarzyna Witkiewicz. To przesympatyczna osoba, z którą miałam przyjemność porozmawiać na łódzkim Salonie Bielizny. Jej projekty na długo zapadają w pamięć, kuszą zmysłowymi koronkami, subtelnymi prześwitami, delikatnością, dzięki którym można poczuć się naprawdę sexy ;) Sprawdźcie, jak te cudowności leżą na małym biuście !

WHITE RVBBIT - Mad Cat No. 7 - rozmiar M

  •  konstrukcja - to typ braletki, której nazwy używam do określenia miękkiego, nieusztywnionego i pozbawionego fiszbin biustonosza. Czasami braletki przyjmują formę topu, który można nosić zamiast biustonosza. Mad Cat No 7 to raczej klasyczny krój biustonosza, ale bez fiszbin, usztywnień i gąbek. Miseczki typu triangle, czyli o kształcie trójkąta, mają jedno pionowe cięcie. Uszyte są z miękkiej, mało rozciągliwej koronki, o subtelnym, kwiatowym motywie. Wzdłuż linii dekoltu ich brzeg wykończony jest delikatną, koronkową falbanką. Ponadto, miseczki połączone są ze sobą ozdobnymi, gumowymi paskami z kwiatowym motywem. Miseczki wszyte są w szeroką gumę, która stanowi obwód biustonosza, zapinany na jedną dużą haftkę, z możliwością regulacji  za pomocą dwóch regulatorów po obu stronach. Ramiączka wykonane są z ozdobnej gumy, z możliwością regulacji. Wszystko to sprawia, że Mad Cat No. 7 jest biustonoszem raczej na małe biusty, gdyż konstrukcja ta nie udźwignie za bardzo dużego i ciężkiego biustu. No chyba, że biust jest młody, jędrny i siła grawitacji jeszcze mu nie doskwiera ;)

  •  rozmiarówka - wybierając rozmiar biustonosza, firmowy króliczek radzi, żeby kierować się tylko rozmiarem miseczki, jaką zazwyczaj nosimy. Obwód w każdym biustonoszu jest regulowany od 65 do 85 cm. Chciałam sprawdzić, jak najbardziej da się zwęzić obwód i wpadłam na pomysł, żeby gumę od ramiączek, która znajduje się na obwodzie, przewlec przez regulatory obwodu, dzięki czemu można wyregulować je do samego końca obwodu. Może to mało odkrywcze i też na to byście wpadły, ale ja nie od razu o tym pomyślałam :D Po takich kombinacjach obwód w spoczynku wynosi 56 cm, a przy mocnym rozciągnięciu - 70cm. Przy takim maksymalnym zwężeniu obwodu, było mi jednak za ciasno. W kwestii wyboru miseczek zaufałam tabelce Króliczka i mając rozmiar 65D, wybrałam adekwatny rozmiar M. Wielkość jest odpowiednia, nic się nie marszczy, ładnie obejmuje całą pierś.

  • modelowanie - oczywiście nie oczekiwałam, że Mad Cat No. 7 wymodeluje mi biust niczym klasyczny push-up. Chciałam raczej pokazać, że naturalnie ukształtowany biust też może wyglądać ładnie. Potrzebuje tylko odpowiedniej oprawy. Miękkie miseczki przylegają do ciała i są jak druga skóra, dzięki czemu nie martwię się o niedopasowaną i odstającą miskę. Profil może i nie jest kulisty jak piłka, ale u mnie ostatnio wygrywa naturalność, dlatego w miękkim Mad Cat No. 7 czuje się naprawdę dobrze.
  • stylistyka - w projekcie tym urzekła mnie nie tylko delikatna niczym mgiełka koronka, ale również krzyżujące się na dekolcie paski. Są one tym bardziej intrygujące, że wykonane są z ozdobnej, elastycznej gumy, przypominającej drobne kwiatki. Taka sama guma została wykorzystana do uszycia delikatnych ramiączek. Mad Cat No. 7 to seksowna klasyka dla pewnych siebie kobiet.

  •  do kompletu - dla uzupełnienia całości White Rvbbit proponuje wyszukane figi z wysokim stanem, kuszącymi prześwitami i ozdobnymi paskami

Będziecie podążać za Białym Królikiem, czy to jednak nie Wasza bajka? 
Jeśli ta zmysłowa marka wpadła Wam w oko, koniecznie zajrzyjcie na stronkę http://whitervbbit.com

Komentarze

  1. Podobny model widziałam w polskim sklepie https://www.gaia.com.pl/biustonosz/balconette.html, gdzie kupuję zdecydowaną większość swojej bielizny. Bardzo lubię takie komplety, bo sprawiają one, że nawet nosząc rozciągnięty dres czuję się seksownie i dobrze. Takie koronkowe staniki super sprawdzają się pod swetry lub takie bieliźniane topy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie ten biustonosz nie wygląda seksownie... Wolę samonośne, na https://julimex.pl/pl/p/Biustonosz-samonosny-typu-bardotka-WINGSbra%2C-czarny/1672 model sprawdzony, na mniejszy i większy biust. Dużo lepiej się sprawdzi serio niż taki koronkowy cieniutki. Biust będzie podkreślony, lekko uniesiony.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Miękka balkonetka w hafty

Bazowy biustonosz top

Beżuś w haftowane kwiaty