Rubinowe hafty

Jolidon to jedna z tych marek, o których istnieniu pewnie jeszcze długo bym nie wiedziała, gdyby nie Salon Bielizny organizowany w Łodzi. Dla mnie, pasjonatki bielizny, to wielkie wydarzenie, które na stałe wpisuje się w mój kalendarz. Jolidon jest wiodącą marką na rynku rumuńskim, a ich produkty wykonane są w całości w Europie, wykorzystując najwyższej jakości tkaniny i akcesoria producentów z Francji, Włoch czy Austrii. Sprawdźmy w takim razie, czy ta luksusowa bielizna spełni moje oczekiwania.

JOLIDON - Vivienne S2002 - 75B

  • konstrukcja - producent określa ten krój jako triangle, mając tym samym na myśli miękki biustonosz bez fiszbin, o trójkątnych miskach z pionowym cięciem. Miękkie miseczki wykonane są z siateczki o bogatym hafcie, ozdobnie wykończone wzdłuż linii dekoltu. Pas obwodu stanowi szeroka, raczej rozciągliwa guma z przezroczystymi wstawkami, w połączeniu z miękkim i przyjemnym w dotyku materiałem. Biustonosz nie posiada drutów okalających miski ani fiszbin bocznych, dzięki czemu jest bardzo wygodny, nic nie gryzie, ani nie uwiera ;) Ramiączka są przyszyte na stałe, wykonane z gumy, regulowane na całej długości, o szerokości 1 cm. Haftka zapięcia obwodu 3-stopniowa na 2 rzędy haftek.



  • rozmiarówka - niestety bardzo ograniczona: 70B,C, 75B,C, 80B,C, co znacznie zawęża grono zadowolonych użytkowniczek. Do recenzji otrzymałam rozmiar 75B, więc trudno mi będzie rzetelnie ocenić rubinową Vivienne, nosząc 65D. Obwód zdecydowanie za duży, nawet kiedy zapięłam się na ostatnie haftki. Chociaż muszę przyznać, że szeroka guma w obwodzie dość dobrze podtrzymuje mój biust, więc myślę, że ostatecznie skusiłabym się na 70- tkę. Wielkość miseczki wydaje się prawidłowa, ale z chęcią porównałabym rozmiar mniejszą. Rozstaw miseczek jest na tyle szeroki, że śmiem twierdzić, że nawet mniejsze miski dobrze zebrałyby mi biust z boków. Nie wiem tylko, czy sztywny haft przy wykończeniu misek nie wbijałby się w piersi, psując cały efekt.
  • modelowanie - jak na miękki biustonosz bez fiszbin, Vivienne dość ładnie i naturalnie kształtuje mój wymagający biust. Dodatkowo, szeroka guma w obwodzie i duże hafty na miskach optycznie go powiększają.
  •  stylistyka - rubinowy soft w piękne hafty z oryginalnym wykończeniem to coś, na co zawsze i wszędzie zwróciłabym uwagę. szczególnie na tę szeroka gumę w obwodzie, którą tak rzadko widuję w koronkowych braletkach, a naprawdę zapewnia dobre podtrzymanie. Drobne haftowane kółeczka przy dekolcie również stanowią piękne wykończenie rubinowej Vivienne. Z drugiej strony, nie znajdziemy tutaj błyskotek, kokardek, wstążeczek, czy innych ozdób, w których tak bardzo lubują się nasze rodzime marki. Jest klasycznie, elegancko, ale równocześnie nowocześnie i z pazurem. To możliwe? Jak uważacie?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Miękka balkonetka w hafty

Bazowy biustonosz top

Beżuś w haftowane kwiaty