Złocisty Beżuś


Pamiętam ten dzień, kiedy po raz pierwszy przymierzyłam biustonosz od Ewy Michalak i czułam, że będzie to miłość aż po grób ;) Zanim wyruszyłam do Łodzi, żeby osobiście poznać bliżej markę i jej produkty, przeczytałam mnóstwo pozytywnych opinii użytkowniczek, które zachwalały biustonosze od pani Ewy. Zarówno małe biusty, jak i te naprawdę duże, mogą liczyć na przemyślane konstrukcje, ciekawy design, materiały najwyższej jakości, a przede wszystkim szeroką rozmiarówkę oraz indywidualne podejście do każdej z nas. Bogatsza o to przeżycie, chciałabym się z Wami podzielić moimi wrażeniami.

Ewa Michalak - Beżuś 3D - 70C


  • konstrukcja - model 3D to usztywniony biustonosz z wyjmowanymi wkładkami push-up do korekty asymetrii biustu. Firma określa ten model jako "usztywniony plunge na mniejsze biusty". Moje piersi, które przeżyły karmienie i wahania wagi są dość wymagające, a Beżuś dopasował się do nich idealnie. Niski mostek biustonosza oraz cięcia w pionie i po skosie w bardzo naturalny sposób podkreślają piękno biustu i wydobywają z niego wszystko to, co najlepsze. Fiszbiny szersze, są kompatybilne z moim biustem dość szeroko rozstawionym, ładnie zbierają go do środka. Ramiączka są regulowane w całości, nieodpinane, a ich brzegi są ładnie wykończone ozdobną nitką. Jak na model przeznaczony na mniejsze biusty, Beżuś ma dość szerokie ramiączka, bo ponad 1cm szerokości, ale nie stanowi to dla mnie większego problemu, po prostu nie zakładam go do ubrań na cienkich ramiączkach. Haftka zapięcia obwodu 4-stopniowa na 2 rzędy haftek. Obwód ścisły, wykonany z elastycznej dzianiny. 

  • rozmiarówka - biustonosze Ewy Michalak są jedynymi jakie spotkałam, przynajmniej jak do tej pory, których rozmiarówka jest nieco inna od pozostałych polskich firm bieliźnianych. Przede wszystkim, ich obwody są dużo ciaśniejsze. Z reguły noszę rozmiar 65D, czasem zdarzy się, że jest to 60E, a w Effuniakach ( czyli biustonoszach Ewy)  jest to 70C i zaznaczę, że jest mi w nim naprawdę ciasno :) Inaczej przedstawia się też rozmiarówka misek. Niektóre są płytsze, inne pojemniejsze, ale konstruktorka zawsze zaznacza, jak się mają wielkościowo miski w porównaniu do innych modeli z jej kolekcji. Recenzowany przeze mnie Beżuś ma miski dość płytkie, które będą się również sprawdzać przy biuście dość wiotkim o kroplowym kształcie. Jak widać, można nawet w obrębie jednej firmy mieć różne rozmiary i obydwa będą dobre. Wracając do rozmiarówki, dostępne rozmiary Beżusia 3D to: 65A-D,DD,E,F;  70A-D,DD,E; 75A-D,DD;  80A-D.  Co więcej, istnieje możliwość uszycia modelu na indywidualne zamówienie w rozmiarach:  50D-G;  55C-FF;  60B-F;  70AA;  80AA;  85AA-C. Takie zamówienia będą specjalnie, ręcznie szyte tylko dla Was! Rewelacja, nieprawdaż ?:)


  • modelowanie - konstrukcja 3D bardzo dobrze współpracuje z mniejszym i średnim biustem. Piersi są ładnie zebrane do środka i uniesione, z efektem powiększenia i to bez grubych gąbek wszytych na stałe do misek. Mnie takie rozwiązanie jak najbardziej odpowiada. Ponadto, dzięki wyjmowanym wkładkom, biustonosz będzie idealnie dopasowany również do asymetrycznego biustu. W moim przypadku sprawdziło się wyjęcie jednej wkładki z miski przy większej piersi, a przy mniejszej wkładka pozostała. Niski mostek i płytkie miski  umożliwiają noszenie biustonosza do dużych dekoltów.      
     
                                                  
  •  stylistyka - jeśli znudziły Wam się nudne beże, ale zależy Wam na czymś klasycznym, złocisty Beżuś może przypaść Wam do gustu. Miski pokryte są połyskującym niczym złoto materiałem w kolorze ciepłego beżu. Przednia część obwodu, w którą wszyte są miski, tzw. kołyska, wykonana jest z koronki również mieniącej się w świetle, a tył obwodu stanowi mocna, elastyczna i mało rozciągliwa dzianina. Brzeg misek jest wykończony na gładko, a od środka wyściełane są bawełną. Dopełnieniem tej eleganckiej stylistyki jest atłasowa kokardka z biżuteryjną ozdobą przyszyta na mostku między miskami. Jedyne, co mogłabym zarzucić Beżusiowi, to jego dość szerokie ramiączka, które na dodatek są przyszyte na stałe i nie ma możliwości ich wymiany. A tak poza tym, to moja baza w bieliźnie, bez której nie wyobrażam sobie mojej szafy ;)
 

 
  •  do kompletu - kolejną zaletą firmy jest bogata oferta fig do kompletu: mamy tu stringi, klasyczne figi z koronkowym tyłem oraz figi z wysokim stanem występujące w rozmiarach od 34 do 48 
 Jeśli spodobała się Wam złota stylistyka Beżusia, a macie duży biust, to dobra informacja jest taka, że firma szyje również model w kroju S, czyli usztywniona pianką balkonetka oraz BM, czyli miękka balkonetka, których rozmiarówka sięga nawet do 100J!

Skusiło Was to złotko? ;)

Komentarze

  1. Podobają mi się Twoje recenzje, lubię takie posty z dużą ilością szczegółów i, co najważniejsze, profesjonalnym podejściem, uważam, że są najbardziej przydatne. A tu są cenne tym bardziej z uwagi na rozmiar w brasferze mało jeszcze reprezentowany.
    Złotko mnie nie chwyciło, bo beżu nie lubię, ale na Ewę Michalak przyczajam się już od hoho czasu i czuję się zachęcona jeszcze bardziej (tylko te ceny :(). Myślę jednak, że będę próbować z krojem M, też ze względu na to, że w nim jest Syrena, która chyba podoba mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, po prostu piszę to, co sama chciałabym się dowiedzieć o jakimś modelu :) Jeśli komuś to się przyda, to świetnie :) No wiem, że cena Effuniaka trochę nie zachęca, ale naprawdę warto. Dlatego ja skusiłam się na Beżusia, żeby mieć klasykę w najlepszym wydaniu, ale w Syrenie też się mocno kocham ;) Kiedyś mierzyłam Magique w kroju M i tez leżał dobrze, ale miski są bardziej wycięte i dekolt jest jeszcze bardziej oszałamiający !

      Usuń
  2. Widze ze kolor biustonosza fajnie podpasowal do Twojego koloru skory (czy to moze wina zdjecia?). Sama mam wiele Effuniakow i bardzo je sobie chwale. Akurat moim ulubionym jest kroj SM.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może trochę wina światła, na żywo ma cieplejszy odcień. Proszę o wyrozumiałość, pierwsze próby selfików na kijku w chałupniczych warunkach...;) Od czegoś trzeba zacząć :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Miękka balkonetka w hafty

Bazowy biustonosz top

Biustonosz koktajlowy