Niebiańskie ciasteczko - Biscuit Sky od Allesa

Moje zauroczenie tym pięknym biustonoszem rozpoczęło się prawie rok temu. Jeśli po tak długim czasie, wciąż mi się podoba, to znak, że faktycznie warto o nim napisać kilka słów.
Recenzowany model to biustonosz marki Alles, polskiej firmy istniejącej na rynku od 25 lat. Czy ćwierć wieku to wystarczająco dużo, by dojść do perfekcji w tworzeniu idealnej bielizny? Oceńcie same. Moje zdanie i odczucia są jak najbardziej subiektywne i możecie się z nimi zgadzać lub nie.

ALLES - Biscuit Sky Push-Up; rozmiar 60E



  • konstrukcja - recenzowane "ciasteczko" to usztywniony biustonosz typu push-up z wyjmowanymi wkładkami, które bardzo często przydają się kobietom o piersiach różnej wielkości. W moim przypadku przydała się ta możliwość, z jednej miski wyjęłam wkładkę, a w drugiej zostawiłam i niewielka asymetria została wyrównana. W swojej pracy brafitterki bardzo często spotykam kobiety z asymetrią piersi, więc jeśli zastanawiałyście się kiedyś, czy to normalne, odpowiedź brzmi TAK, jest to normalne i wcale nie jesteście przez to gorsze. Czasami potrafi być nawet różnica dwóch rozmiarów miski między piersiami, wtedy często polecam miękkie biustonosze, których konstrukcja umożliwia idealne dopasowanie. Wracając do mojego modelu, niski mostek, czyli ta część biustonosza między miskami, która powinna przylegać do ciała oraz cięcia na miskach w pionie i po skosie, ładnie zbierają biust do środka i delikatnie go powiększają. Fiszbiny, czyli druty okalające miski, są nieco szersze, idealne dla biustu szeroko rozstawionego. Biustonosz nie posiada fiszbin bocznych, czyli takich, które znajdują się często w pasie obwodu biustonosza. Obwód biustonosza stanowi jedynie koronka, wzmocniona dodatkowo warstwą siateczki. Ramiączka szerokości 1cm, wykończone na brzegach ozdobną nitką, dość elastyczne. Haftka zapięcia obwodu 4-stopniowa, dzięki czemu biustonosz dłużej nam posłuży i wciąż będzie dobrze dopasowany w obwodzie. 
  • rozmiarówka - bardzo mnie cieszy, że firma Alles, jako jedna z niewielu, oferuje obwody 60, które tak często są poszukiwane przez szczupłe, drobne kobiety, pragnące mieć dobrze dopasowany biustonosz. Nie jest to jednak obwód bardzo ścisły, ponieważ ja, mając 72cm pod biustem, czuję się w nim dobrze. Zaznaczę jednak, że jestem osobą troszkę mająca bzika na tym punkcie. Lubię po prostu obwody, które nie podjeżdżają mi na łopatki i w ciągu dnia nie muszę ich poprawiać. Ponadto, przy ciaśniejszym obwodzie, miski biustonosza lepiej przylegają do piersi i nie ma efektu "pustki" w misce. Wracając do rozmiarówki, marka oferuje w tej konstrukcji rozmiary: 60D-G, 65C-G, 70B-G, 75B-F, 80B-E, 85B-D 

  • modelowanie - rozmiarówka i konstrukcja tego biustonosza czynią z niego stanik skierowany raczej do mniejszych i średnich biustów. Konstrukcja typu push-up uwydatnia i podnosi biust, który jest w tym kroju wyeksponowany, dzięki czemu biustonosz nadaje się do głębokich dekoltów. Dlatego panie, które szukają bardziej zabudowanego modelu, mogą nie czuć się w nim komfortowo. Ja, jako właścicielka niewielkiego biustu,mogę w nim chodzić na co dzień i jest w moim odczuciu wygodny. Efekt powiększenia piersi w tym modelu jest moim zdaniem naturalny i nie za mocno przesadzony, biust nie jest ściśnięty i mocno uniesiony do góry. 
 

  • stylistyka - to chyba to, co najbardziej urzekło mnie w tym biustonoszu. Raczej nie jestem wielką miłośniczką groszków w bieliźnie, ale te drobne kropeczki na niebiesko-błękitnym tle wyglądają naprawdę subtelnie. Kobiecego charakteru dodaje tu delikatna koronka w kolorze jasno łososiowym, którą producent określa morelowym, a nazwa nawiązuje najprawdopodobniej do maślanych ciasteczek. Koronka przyszyta jest do górnej części misek, które są wykonane z satynowego materiału w kolorze zgaszonego niebieskiego drukowanego w drobne kropeczki. Obwód biustonosza jest wykonany z jasno morelowej koronki, dodatkowo wzmocniony warstwą tiulu. Kolor ten jest ciekawą alternatywą dla rządzącego beżu w bieliźnie, który akurat ładnie współgra z moim chłodnym odcieniem skóry. Wisienkę na torcie stanowi mała morelowa kokardka w kropeczki z biżuteryjną ozdobą w kolorze herbacianym przyszyta między miskami biustonosza. Dla miłośniczek takiego stylu dodam, że występuje on też w konstrukcjach dla dużego biustu - usztywnianym i półusztywnianym modelu.

     
  • do kompletu - kolejna zaletą marki Alles są figi, które występują aż w trzech krojach: klasyczne figi, stringi oraz figi w stylu retro z wysokim stanem , które osobiście uwielbiam! 


  A Wam jak się podoba Biscuit Sky? Nosiłybyście?

Komentarze

  1. Podzielam radość z obwodów 60, ale wielka szkoda, że to polskie 60 bardzo rzadko ma cokolwiek wspólnego z tym tabelkowym 60 :( I szkoda, że Alles też obcina zakres miseczek w mniejszych rozmiarach - i w 60, i w 65, i jeszcze w 70 mamy miski do G, co dla mnie potrzebującej około 60H jest nieco irytujące, choć przynajmniej mogę się jeszcze zdecydować na 65G, w niektórych markach nawet takiej opcji nie mam.
    Przy okazji, może ja za bardzo przywiązuję wagę do określeń, ale nie tylko drobne i szczupłe osoby potrzebują obwodów 60, ja do szczupłych nie należę, ale wciąż jakoś udaje mi się mieć 67 cm pod biustem i często potrzebować 60 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow, 67 po biustem i nie jesteś szczupła? ;) to musisz mieć chyba piękną sylwetkę klepsydry:) Alles ma też w swojej bazowej ofercie model usztywniany Kelly z obwodem od 60 do miski nawet J. Ale, żeby go za bardzo nie chwalić, to niestety nie każdy, a wręcz niewiele modeli jest od obwodów 60, a co niektóre 65 są bardzo luźne...

      Usuń
    2. Nie klepsydry, a gruszki :P do tego z natury drobne kości (jakkolwiek głupio to nie brzmi), niski wzrost itd., więc siłą rzeczy te 67 cm jest mimo sylwetki, od której Ewie Chodakowskiej trening zacząłby się sam :D
      Mam jednego Allesa 65 i obwód jest przyjemnie ścisły, tylko że naczytałam się, że ta marka się rozciąga, ale przy ilości staników w mojej szufladzie nie ma takiej możliwości, więc się lubimy :)

      Usuń
  2. Bo Alles zdecydowanie da się lubić :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Miękka balkonetka w hafty

Bazowy biustonosz top

Beżuś w haftowane kwiaty